Welkom,

VerzekerJe Assistance

Onderweg zonder zorgen!

Bereken je premie hier

Je bent al verzekerd vanaf € 69 / jaar

verhuizen unDraw svg
Image

Hoe werkt het?

1

Stap 1

Bereken je premie

2

Stap 2

Bevestig & betaal

3

Stap 3

Klaar! Je bent verzekerd.

Image

Gemoedsrust, daar gaan we voor!

Betaal niet te veel

Territorialiteit

Annulatie en reiscompensatie

Reisbijstand

Voertuig

Onze waarborgen

Premium Excellent Superior
Tussenkomst vanaf je woonplaats
Pechverhelping, sleepdienst
Vervangwagen: 5 dagen in België en in het buitenland
Juridische bijstand
Geldreserve tot €2.500 in geval van onvoorziene uitgaven in het buitenland
Onbeperkte medische kosten in het buitenland
Medische nabehandelingskosten in België tot €6.000, na ongeval in het buitenland
Onbeperkte repatriëringskosten
Vervroegde terugkeer bij overlijden of ernstige ziekte van familielid tot de 2de graad
Terugbetaling skipas en ski lesarrangementen en diefstal van ski's
Bijstand in geval van diefstal of verlies van reisgoed, reis- of identiteitsdocumenten
Terugbetaling van de annulerings- of wijzigingskosten van de reis tot €5.000 per persoon en per schadegeval in geval van:
Ziekte, ongeval, overlijden van de verzekerde, partner, familielied, reisgezel
Schade aan de woning
Onverwacht uit de woning gezet
Ontslag
Echtscheiding of feitelijke scheiding
Diefstal van identiteitsdocumenten of visum, weigering van visum
Orgaantransplantatie

Premium

  • Tussenkomst vanaf je woonplaats
  • Pechverhelping, sleepdienst
  • Vervangwagen: 5 dagen in België en in het buitenland
  • Juridische bijstand
  • Geldreserve tot €2.500 in geval van onvoorziene uitgaven in het buitenland
  • Terugbetaling van de annulerings- of wijzigingskosten van de reis tot €5.000 per persoon en per schadegeval in geval van:

Excellent

  • Tussenkomst vanaf je woonplaats
  • Pechverhelping, sleepdienst
  • Vervangwagen: 5 dagen in België en in het buitenland
  • Juridische bijstand
  • Geldreserve tot €2.500 in geval van onvoorziene uitgaven in het buitenland
  • Onbeperkte medische kosten in het buitenland
  • Medische nabehandelingskosten in België tot €6.000, na ongeval in het buitenland
  • Onbeperkte repatriëringskosten
  • Vervroegde terugkeer bij overlijden of ernstige ziekte van familielid tot de 2de graad
  • Terugbetaling skipas en ski lesarrangementen en diefstal van ski's
  • Bijstand in geval van diefstal of verlies van reisgoed, reis- of identiteitsdocumenten
  • Terugbetaling van de annulerings- of wijzigingskosten van de reis tot €5.000 per persoon en per schadegeval in geval van:

Superior

  • Tussenkomst vanaf je woonplaats
  • Pechverhelping, sleepdienst
  • Vervangwagen: 5 dagen in België en in het buitenland
  • Juridische bijstand
  • Geldreserve tot €2.500 in geval van onvoorziene uitgaven in het buitenland
  • Onbeperkte medische kosten in het buitenland
  • Medische nabehandelingskosten in België tot €6.000, na ongeval in het buitenland
  • Onbeperkte repatriëringskosten
  • Vervroegde terugkeer bij overlijden of ernstige ziekte van familielid tot de 2de graad
  • Terugbetaling skipas en ski lesarrangementen en diefstal van ski's
  • Bijstand in geval van diefstal of verlies van reisgoed, reis- of identiteitsdocumenten
  • Terugbetaling van de annulerings- of wijzigingskosten van de reis tot €5.000 per persoon en per schadegeval in geval van:
  • Ziekte, ongeval, overlijden van de verzekerde, partner, familielied, reisgezel
  • Schade aan de woning
  • Onverwacht uit de woning gezet
  • Ontslag
  • Echtscheiding of feitelijke scheiding
  • Diefstal van identiteitsdocumenten of visum, weigering van visum
  • Orgaantransplantatie
Lees meer in onze Brochure

Hoe je schade aangeven?

Image
Meld je aan
Selecteer de verzekering waarvoor je je schade wil aangeven
Vul het formulier in minder dan 5 minuten in & verstuur

Veelgestelde vragen

Wanneer m'n voertuig in panne is en gesleept wordt naar de garage, hoe raak ik terug thuis?

VerzekerJe Assistance zorgt ervoor dat de bestuurder en inzittenden terug thuis geraken wanneer het gedekte voertuig naar de garage gesleept moet worden. Ook de bagage brengen we naar huis of naar de locatie vanwaar de reis wordt verdergezet.

Krijg ik een vervangwagen in dezelfde categorie als m'n voertuig in panne?

De vervangwagen is van de categorie A economy of stadswagen, of categorie B compact of middenklasse.

Ik krijg autopech in het buitenland, heb ik recht op een vervangvoertuig?

Natuurlijk. Als je op reis vertrekt naar een Europees land , kan een tot 5 dagen een vervangwagen ter beschikking krijgen.

Ben ik gedekt via mijn leasingcontract of mijn autoverzekering?

Om terug te kunnen vallen om een leasingcontract of autoverzekering, moet het voertuig meestal de oorzaak van het probleem zijn. In de meerderheid van de gevallen is de dekking van het voertuig beperkt tot mechanische pannes (ongevallen niet inbegrepen). De burgerlijke aansprakelijkheid van uw auto dekt meestal net het omgekeerde: enkel ongevallen zijn gedekt (en dus niet de mechanische pannes). In de meeste gevallen is geen enkele medische dekking inbegrepen als u of uw naasten ziek worden of het slachtoffer worden van een ongeval.

Zijn mijn aanhangwagen of mobilhome eveneens gedekt?

Ja. Aanhangwagens tot 1,5 ton zijn gedekt wanneer ze getrokken worden door het verzekerde voertuig. Technische bijstand is eveneens mogelijk voor mobilhomes tot 3,5 T.

Moet ik bij problemen de herstellingen ter plaatse betalen?

Je moet niet betalen voor de pechverhelping die wordt uitgevoerd door onze wegenwachter, zoals beschreven is in je contract. Vervangstukken zoals een batterij of olie worden wel ter plaatse geregeld. Wanneer de wegenwachter je wagen niet ter plekke kon herstellen en moest slepen naar je garage, zijn de herstellingskosten van de garage ook voor jouw rekening.

Op welke manier zijn kinderen van gescheiden ouders wel of niet gedekt?

Kinderen van gescheiden ouders zijn gedekt ook als ze met hun ouder reizen die niet het hoederecht heeft.

Is mijn kind ook gedekt als het met vrienden op reis gaat?

Ja. Als jouw kinderen naar het buitenland reizen zonder jou, dan geldt de persoonsbijstand van VerzekerJe Assistance ook voor hen. Voorwaarde: jouw kind is alleenstaand en is gedomicilieerd onder hetzelfde dak als jou.

Is mijn kleinkind gedekt als hij met me meegaat op vakantie?

Ja. Dat is typisch voor de reisbijstandsformule van VerzekerJe Assistance. Kleinkinderen die op reis vertrekken met hun grootouders (voor zover de ouders niet meereizen) genieten van dezelfde reisbijstand. Wanneer het kind in het buitenland in een ziekenhuis wordt opgenomen, voorziet VerzekerJe Assistance zelfs de overkomst van één van de ouders.

Ben ik gedekt wanneer mijn verblijf onvoorzien verlengd wordt (natuurrampen of slechte atmosferische omstandigheden)?

Ja. Wanneer u niet kan terugkeren op de voorziene terugreisdatum door een natuurramp of slechte atmosferische omstandigheden, komt VerzekerJe Assistance tot 10 dagen tot € 65 per dag tussen in uw extra kosten voor logies en maaltijden.

Moet ik nog een reisbijstand nemen als ik al aangesloten ben bij de mutualiteit?

Dat is aangeraden. De meeste dekkingen bij de mutualiteit garanderen je enkel een relatief gelimiteerde interventie van medische- en ziekenhuiskosten. Ze zijn zelden geldig buiten het Middellandse Zeegebied en Europa. Bovendien biedt VerzekerJe Assistance je heel wat extra persoonlijke services aan, zoals vroegtijdige terugkeer in geval van overlijden of ziekte van een familielid, zoek- en reddingsacties, repatriëring …

Zijn de medische kosten in België na een ongeval in het buitenland gedekt?

Alleen als het medische kosten zijn na ongeval of operatie in het buitenland. In dit geval komt VerzekerJe Assistance tot € 6.000 en tot 3 maanden na de ontslagdatum uit het buitenlands ziekenhuis tussen in de medische kosten en ziekenhuisopname. Wanneer geen ziekenhuisopname in België nodig is, komt VerzekerJe Assistance tot € 745 en tot één jaar na de hospitalisatie in het buitenland tussen in de ambulante kosten.

Hoe kan ik VerzekerJe Assistance contacteren ?

Dat is gemakkelijk! Contacteer ons op +32 2 286 35 29 of via [email protected]

Hoe vraag ik een bewijs van m'n reisverzekering aan?

Contacteer VerzekerJe Assistance op 03/645 60 46 van 9 tot 17 uur van maandag tot vrijdag of via e-mail naar [email protected]rJe.be .

Ik heb problemen met mijn bagage. Waar heb ik recht op?

Als je je hebt ingeschreven voor een annulatieverzekering ,voorziet de polis een maximum van € 1.500 per begunstigde voor de bagage. Zo ben je beschermd tegen: • Diefstal met vastgestelde braak of vastgestelde aanranding; • Totale of gedeeltelijke vernietiging; • Het verlies tijdens het vervoer door een luchtvaartmaatschappij; • Vertraging van de aflevering met minstens 12 uur op de plaats van bestemming (heenreis), bij bewaarneming door een luchtvaartmaatschappij

Bij het gebruik van deze website ga je akkoord met onze Algemene voorwaarden. Ik begrijp het